.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلواپسان لاریجانی را کجا دفن خواهند کرد؟
شمال نیوز: لاریجانی پس از تصویب طرح برجام در مجلس، تبدیل به سیبل اصلی دلواپسان شده است و رئیس مجلس‌های هشتم و نهم در آستانه انتخابات مجلس باید خود را آماده شبنامه‌های اساسی علیه خود کند.

شمال نیوز: مصطفی داننده - این روزها دلواپسان پیش از آنکه از روحانی، ظریف و صالحی عصبانی باشند از علی لاریجانی عصبانی هستند. آنها معتقدند که لاریجانی با زیرکی کلیات و جزئیات طرح مجلس را به تصویب رساند و اجازه نداد صدای آنها به گوش مردم برسد.

کریمی قدوسی نماینده دلواپس مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه مدیریت لاریجانی در مجلس شورای اسلامی می‌گوید:« من از نزدیک شاهد مدیریت آقای لاریجانی در قضیه برجام بودم و او با تمام وجود مایه گذاشت تا رسید به چیزی که یک لکه ننگی در قانون گذاری جمهوری اسلامی شد. کسانی بودند که نمی گذاشتند این گزارش در مجلس خوانده شود در حالی که این گزارش بدون هر گونه نگاه سیاسی نوشته شده بود. طبق گزارش کمسیون برجام نباید حتی یک بند از برجام در کشور اجرا شود؛ زیرا به جز ضرر چیز دیگری برای کشور ندارد. بعد از خواندن گزارش کمیسیون ویژه برجام آقای لاریجانی طرحی را که دو هفته قبل‌تر نوشته بود را در مجلس مطرح کرد و آن‌جا عده‌ای شروع به سروصدا کردند و در ادامه هم اجازه مطرح کردن پیشنهاد به نماینده‌ها داده نشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح به تصویب رسید.»

همین سخنان نشان می‌دهد که دلواپسان به شدت از دست لاریجانی عصبانی و معتقدند او و دوستانش در روز تصویب، در زمین دولت بازی کردند و نمایندگان مجلس شورای را بازی دادند. فریادهای رسایی و کوچک زاده، گریه‌های زارعی و کلافگی زاکانی در مجلس حکایت از این دلخوری بزرگ دارد.

این عصبانت به طرفداران این نحله سیاسی نیز سرایت کرده است و آنها لاریجانی را یک خائن بزرگ می‌دانند که باعث شد در عرض 20 دقیقه جزئیات برجام به تصویب برسد. همین نگاه با توجه به سابقه رفتاری این افراد در گذشته، بیانگر این معناست که لاریجانی باید خود را آماده هجمه‌های بزرگ کند.

لاریجانی در روزهایی که تنها به دلیل همراه نبودن با برخی جریان‌های سیاسی، در حرم حضرت معصومه در قم و در روز 22 بهمن مورد حمله با مهر و کفش قرار گرفت و حالا با توجه به مدیریت او در ماجرای طرح مجلس برای برجام، خود را آماده‌ی حملات جدی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی باید از امروز خود را آماده این معنا کند که در هر مجمع عمومی یا مراسمی مثل راهپیمایی، مورد حمله کلامی و احتمالا «کفشی» دلواپسان قرار بگیرد. این حملات به ویژه در شهر قم بیشتر خواهد بود. تجمع در برابر دفتر رئیس مجلس در هفته‌های گذشته نمونه بارز این رفتار بود.

دلواپسان مجلس، صالحی و ظریف را تهدید کرده بودند که آنها را در راکتور اراک با سیمان دفن خواهند کرد و حالا باید از آنها پرسید پس از اجرایی شدن برجام، لاریجانی را کجا دفن خواهند کرد؟ لاریجانی پس از تصویب طرح برجام در مجلس، تبدیل به سیبل اصلی دلواپسان شده است و رئیس مجلس‌های هشتم و نهم در آستانه انتخابات مجلس باید خود را آماده شبنامه‌های اساسی علیه خود کند.

دلواپسان نشان داده‌اند که در این زمینه پایبند نیستند. صابون‌ آنها پیش از لاریجانی به تن سید حسن خمینی، هاشمی رفسنجانی، مطهری و ... خورده است و زین پس لاریجانی هدف اصلی دلواپسان در برخوردهای خشن است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نکایی 27 مهر 1394
این دلواپسان پشتشون به کی گرمه که حتی لاریجانی ها رو هم تهدید میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
نا شناس 27 مهر 1394
لاریجانی و همفکرانش با رفتارشان خودشان را در زباله دان تاریخ دفن کردند. دیگرنیازی ندارند دل واپسان ، آنان را در جای دفع کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.62 seconds.